
LOGO EN HUISSTIJL VORMGEVING
Vormgeving van logo en huisstijl door Studio Boszkers zijn een visuele creatie, waarin de samenwerking met de klant centraal staat.
Jouw gedachten zichtbaar maken speelt hierin een belangrijke rol. De ontwikkeling van het logo en huisstijl sluit goed aan op de doelgroep, bedrijfsvisie en positionering.
Overijssel Bespaart
Logo ontwerp
De Vreede Stukadoorsbedrijf
Logo en huisstijl ontwerp
Wijze Wereld
Logo & huisstijl
Plus & Pijl
Logo ontwerp
Kannie kieze
Logo en huisstijl ontwerp
Suikervrij.shop
Ontwerp online identiteit
Flox ondernemershuis
Logo en huisstijl ontwerp
Hans Idink
Logo en huisstijl ontwerp
Golden Blue
Logo ontwerp
Praktijk Kramer
Logo en huisstijl ontwerp
Bedrijf in Groei
Logo en huisstijl ontwerp
Bij Carolien Coiffure
Branding
Marjonne van den Hout
Ontwerp visuele identiteit
Ontwikkelding
Visuele identiteit
Luna
Logo en huisstijl ontwerp
OBS de Huet
Logo en huisstijl ontwerp
Kroon Management & Advies
Totale visuele identiteit
Aan de rode tafel
Visuele merkversterker
Liaison
Corporate Identity
Nutriz
Grafisch ontwerp & visitekaartje

ONTDEK WAT STUDIO BOSZKERS VOOR JOU KAN BETEKENEN!
LOGO ONTWERPEN
Bij Studio Boszkers maken wij logo’s. We starten met een kennismakingsgesprek bij nieuwe klanten. Opgevolgd door een briefing. Na het briefen maken wij drie logo concepten. Deze concepten zijn uiteenlopend van elkaar en dragen een eigen verhaal. Van deze concepten wordt uitgewerkt tot een definitief ontwerp.
DE HUISSTIJL
De huisstijl bestaat vaak uit een aantal vaste uitingen. Uiteraard kunnen deze ook naar wens zelf worden samengesteld. Meest voorkomend is het visitekaartje, het briefpapier een envelop. Maar vergeet ook niet social media afbeeldingen zoals omslagfoto’s of ander headers en een mailhandtekening. Deze worden allemaal ontwikkeld op basis van het nieuwe logo.
VRAAG HET ONS
Heb je een logo en huisstijl die mogelijk aan vernieuwing toe is? Dit doen wij ook. Vooraf analyseren we of er binnen het bedrijf of de organisatie veranderingen hebben plaatsgevonden m.b.t. de visie, de doelgroep of de positionering. Zo kunnen we een betere analyse uitvoeren en een passend advies aandragen.